| 02:04:39 | ◀︎ | אלוהים שלי |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
13/09/13 02:04
0% מהצפיות
מאת N12
אחרי 32 שנים של התחבטויות, מצאתי את אלוהים שלי. הוא מגולם ביופי הכי טהור שיש לעולם הזה להציע – הילדים שלי. מאז שהם נולדו, וקצת לפני, יש לי המון בקשות ממנו, וגם המון דברים להגיד תודה עבורם. האם זה בסדר לבקש ולהגיד תודה רק כשצריך? מי קבע שלא?!